OPISKELIJAT

Opiskelija – liity jäseneksi!

OPISKELIJAT

Tervetuloa opiskelijajäseneksi!

Olet lämpimästi tervetullut SuPerin opiskelijajäseneksi opiskellessasi sosiaali- ja terveysalan toisen asteen tutkintoa. Opiskelijajäsenyys on täysin maksuton liittymispäivästä valmistumispäivään saakka. SuPerin opiskelijajäsenenä voit olla maksutta yhden kerran.

Opiskelijajäsenenä saat käyttöösi oikeusturva- ja vastuuvakuutuksen, jotka ovat voimassa työssäoppimisjaksoilla ja alan töissä. Lisäksi sinut on vakuutettu vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella. Vakuutukset ovat voimassa myös ulkomailla työssäoppimisjaksoilla.

SuPerissa on yli 18 000 opiskelijajäsentä. Järjestämme erilaista toimintaa sekä valtakunnallisesti että paikallisesti. Tervetuloa mukaan aktiiviseen toimintaan!

Opiskelijan maksuttomat jäsenedut

• Jäsenkortti, jolla saat monia jäsenetuja
• Ammatillinen SuPer-lehti, 11 numeroa/vuosi
• SuPer-kalenteri
• Vastuuvakuutus, joka korvaa työssäoppimisessa ja alan työssä sattuvat henkilö- ja esinevahingot ja on voimassa myös ulkomailla opiskeluun liittyvässä työssäoppimisessa.
• Oikeusturvavakuutus, joka korvaa oikeudenkäyntikulut työ- ja virkasuhteeseen liittyvissä riidoissa ja rikosasioissa. Se on voimassa kaikkialla maailmassa opiskeluun liittyvässä työssäoppimisessa.
• Vapaa-ajan tapaturmavakuutus
• SuPer-Opon tuki koko opiskelun ajan
• Luottamusmiehen ja yhdysjäsenen tuki
• Ammattiosaston toiminta
• Liiton toimiston palvelut ja jäsensivut verkossa
• Liiton kansainväliset kontaktit
• Työttömyyskassan jäsenyys
... ja Superilainen me-henki.

Jäsenhintaedut:
• Lomailu SuPerin loma-asunnoissa ja Holiday Club viikko-osakkeissa
• Ammatilliset opintopäivät
• Ryhmä- ja henkivakuutus sekä matkavakuutus

Työttömyyskassan jäsenyyden aktivointi
Opiskelijajäsenen liittymislomakkeella haet myös Super työttömyyskassan jäsenyyttä.

Kun menet töihin ensimmäisen kerran opiskelijajäsenyytesi aikana, lähetä kopio työsopimuksestasi tai oppisopimuksestasi SuPerin jäsenyksikköön. Näin jäsenyytesi Super työttömyyskassassa astuu voimaan ja ryhdyt kerryttämään työssäoloviikkoja mahdollisia kassan maksamisia etuuksia varten. Jäsenyyden aktivointi kannattaa ja se on maksutonta.

Jyväskylän SuPer-Opot
Noora Salonen